Scrisoarea de multumire

Scrisoarea de multumire poate fi trimisa dupa sustinerea primului interviu.

Ce contine scrisoarea de multumire:

  • 1. multumire pentru timpul acordat si disponibilitatea de a te invita la interviu;
  • 2. aprecieri asupra felului in care a decurs inteviul;
  • 3. mentioneaza cel putin un lucru care ti-a lasat o impresie placuta la interviu (poate fi vorba de ospitalitate, atmosfera destinsa si placuta, subiectele interesante pe care le-a propus spre a fi discutate);
  • 4. prin toate acestea, motiveaza inca o data interesul tau pentru postul respectiv si pentru integrarea in colectivul din care face parte persoana care te-a intervievat.

 

De retinut:

  • scrisoarea de multumire trebuie trimisa in maximum 24 ore de la data interviului;
  • � ar fi de preferat ca ea sa fie scrisa de mana si trimisa prin posta, dar in cazul in care acest lucru nu este posibil se accepta si varianta electronica (e-mail);
  • ea trebuie adresata persoanei/persoanelor cu care s-a sustinut interviul (nu pleca de la interviu fara cartea de vizita a persoanei care te-a intevievat, sau asigura-te ca ai notat undeva numele complet si functia);
  • tonul scrisorii sa fie acelasi cu cel de la interviu (daca inteviul a fost formal, abordati un ton protocolar, daca a fost lejer folositi o formula mai prietenoasa);
  • nu reluati subiecte discutate deja si nu incercati sa reparati o greseala pe care ati facut-o la interviu;
  • multumiti inca o data la sfarsit pentru timpul acordat.